Virtualioje erdvėje publikuojami straipsniai ir leidiniai, susiję su ugdymu mokykloje:

Seminaro „Kas yra mano mokiniai ir kas yra mano kolegos žvelgiant iš šv. Marijos Eugenijos Milleret patirties perspektyvos? Kaip ji mus kviečia plėtoti savo pedagoginę patirtį?“, vykusio gimnazijoje 2016-11-03 medžiaga: Teigiamas požiūris; Proto samprata pagal Mariją EugenijąKlasės taryba: pasidalinimasMentorystė ir individualioji pagalba.

Danguolė Gervytė, Artūras Lukaševičius. Asumpcionistinio ugdymo ištakų ir tradicijos aptartis // Soter.2014. Nr. 50 (78)

Katalikiška mokykla ir bažnyčia – bendruomenė, partneriai, bendrakeleiviai? Vilniaus arkivyskupas metropolitas Gintaras Grušas

Targamadzė V.(2014)Laisvojo ugdymo paradigmos ir katalikiškojo ugdymo sąsajų naratyvas. LOGOS. – ISSN 0868-7692. – Nr. 78.-P. 137-144. The Thomson ISI Arts and Humanities Citation Index, The Philosopher‘s index, CEEOL. INTERNETO PRIEIGA:  http://litlogos.eu/L78/Logos_78_137_144_Targamadze.pdf

Ką reiškia būti katalikiška gimnazija, arba „Versmei“ – 20 metų

Šv. Marijos Eugenijos ugdymo vizija. Ses. Danguolė Gervytė RAStraipsnis publikuotas knygoje „Kunigas. Vilniaus Arkivyskupo Kardinolo Audrio Juozo Bačkio tarnystės penkiasdešimtmečiui“, 149-170 psl. Knygą išleido Lietuvių Katalikų Mokslo Akademija 2011 metais.

Katalikiškosios mokyklos vaidmuo bažnyčios misijoje ir bažnyčios misija katalikiškoje mokykloje. Kun. Kęstutis Palikša

Garalevičiūtė Kristina. Tai yra demokratijos mokykla. Prieiga per internetą: http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php/savivieta/lyderi-istorijos.html


Galkienė Alvyra. Šiuolaikinio mokytojo vaizdinys: mokinių požiūris // Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 101, 2011, p. 82 – 90.  Plačiau>>

Galkienė Alvyra. Asmens lygiavertiškumo puoselėjimas – orios asmenybės ugdymo prielaida // Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 95, 2009, p. 45 – 52. Prieiga per internetą: www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2009/95/gal45-52.pdf


Gevorgianienė Violeta, Galkienė Alvyra, Vilija Grincevičienė. Verslumo gebėjimų raiška kryptingo ugdymo sąlygomis // Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 89, 2008, p. 90 – 98. Prieiga per internetą: www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2008/89/gevgalogrinc90-98.pdf

Galkienė Alvyra, Cijūnaitienė Asta. Mokymo metodų taikymo veiksmingumas ir populiarumas //  Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 87, 2007, p. 77 – 85. Prieiga per internetą: www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2007/87/77-85.pdf

Gevorgianienė Violeta, Galkienė Alvyra, Grincevičienė Vilija. Neįgalumą turinčių asmenų verslumo gebėjimų samprata // Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 82, 2006, p. 116 – 123. Prieiga per internetą: www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2006/82/gevgalkgrinc.pdf

Alvyra Galkienė. Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, iššūkiai integruoto ugdymo paradigmai Lietuvoje // Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 84, 2006, p. 146 – 152. Prieiga per internetą: www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2006/84/g146-152.pdf

P. Pipinys, A. Rimeika, and V. Lapeika. REVERSE-BIAS LEAKAGE IN SCHOTTKY DIODES. Lithuanian Journal of Physics, Vol. 47, No. 1, pp. 51.57 (2007)      Plačiau>>

P. Pipinys and V. Lapeika. Analysis of Reverse-Bias Leakage CurrentMechanisms in Metal/GaN Schottky Diodes. Plačiau>>

P. Pipinysa; A. Rimeika; V. Lapeika. Analysis of Leakage Current Mechanisms in BiFeO3 Thin Films.   Plačiau>>

EN | FR

2017-08-24

Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 - 8:45
2 pamoka: 8:55 - 9:40
3 pamoka: 9:55 - 10:40
4 pamoka: 11:05 - 11:50
5 pamoka: 12:10 - 12:55
6 pamoka: 13:05 - 13:50
7 pamoka: 14:00 - 14:45
8 pamoka: 14:55 - 15:40

Archyvas
Renkuosi mokyti
Aikos
Aikos Aikos
© 2013 VšĮ Vilniaus "Versmės" katalikiškoji gimnazija
Architektų g. 85, Vilnius, LT-04208, Įm. kodas 302509732, Tel./faks. (8~5) 2449463 rastine@vvkg.lt
Sprendimas: vytenis-adomas.lt